עוצמת טוהר הנשק

טוהר הנשק – עצומת טוהר הנשק

העצומה לשינוי כללי הלחימה וטוהר הנשק של צה"ל
והתאמתם ללוחמה במזרח התיכון
כדי לשים קץ לזילות והפקרת חיי חיילי צה"ל

"המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים"

אנו קוראים בזאת לדרג המדיני ולצה"ל לחזור ולפעול לפי הדוקטרינה הצבאית המוכרת והידועה שלו המכונה " מסך אש מתגלגל " ולפיה כף רגלו של לוחם חי"ר אינה דורכת בשטח האויב אלא לאחר ששטח זה עבר ריכוך ארטילרי ואווירי מסיבי והחי"ר מטהר את היעד ההרוס ומוודא הריגה ואוסף נשק, מסמכים ושלל טכני של האויב, אך אינו נאלץ ללחום מבית לבית ולהכנס לקן צרעות שוקק מחבלים אסלאמיים פנאטיים הפועלים בחסות האוכלוסיה המקומית ואורבים לו מעבר לכל דלת ומבעד לפתח כל חלון והופכים אותו לטרף קל.

פקודה לחיילינו להכנס לתופת זו לטיהור קן המחבלים מבלי שהיעד עבר ריכוך ארטילרי וכתישה מן האוויר, אינה אלא פקודה שיש לראות בה, בנסיבות הלחימה מול הטרור האסלאמי, פקודה בלתי חוקית בעליל, המסכנת לשווא וללא כל הצדקה מוסרית ו/או צבאית, את לוחמי צה"ל, בנינו יקירנו.

הרגישות לחיי אדם ראוי לה שתופנה קודם כל כלפי בנינו, לוחמי צה"ל, ובודאי לא כלפי אוכלוסיה אזרחית פסבדו תמימה אשר תחת חסותה צומח ומתעצם סרטן הטרור האסלאמי ( הן בלבנון והן בשטחים ).

כדי לשים קץ למצעד האיוולת בו מוקרבים חיי בנינו לוחמי צה"ל, בקרבות מעין אלו שהתנהלו בבינת ג'בל, וכדי להשיב לידינו את כוח ההרתעה מול אויבינו הפנאטיים וצמאי הדם במזרח התיכון, אשר מבחינתם (הן מבחינת החמאס והן מבחינת החיזבאללה) אינם מנהלים מלחמה מוגבלת על טריטוריה אלא מנהלים מלחמת ג'יהאד, מלחמה טוטאלית להשמדת מדינת ישראל, עלינו להתפקח ולהגדיר מחדש ולאלתר את כללי הלחימה וכללי טוהר הנשק של צה"ל.

עלינו לעשות זאת כדי שהאמירה – " תנו לצה"ל לנצח" תהיה בעלת תוכן של ממש שאחרת משמעה אינו אלא "שלחו את לוחמי צה"ל להלחם עם שתי ידיים כבולות מאחורי הגב ותנו להם להקריב נפשם כדי להציל אזרחים תומכי טרור" !

על רקע דבריי אלו ומכתבי המצ"ב ועל רקע האמור בכתבות העיתון המצ"ב, אני קורא לך בכל לשון של בקשה, לא לעמוד מנגד, ולחתום על העצומה הבאה ולהצטרף ליוזמה אזרחית זו להגנה על חיי חיילי צה"ל.

הגנה זו תיעשה באמצעות שינוי מיידי של כללי הלחימה וטוהר הנשק של צה"ל והתאמתם ללוחמה במזרח התיכון וזאת כדי לשים קץ לזילות והפקרת חיי חיילי צה"ל והשבת כוח ההרתעה לצה"ל שכן בלעדיו אין לנו עוד זכות קיום במזרח התיכון.

דרור שרמן, עו"ד

חיפשתם גם

  • טוהר הנשק פעילות
  • טוהר הנשק דוגמאות
  • טוהר הנשק מקרים
  • טוהר הנשק הגדרה
  • ערך טוהר הנשק
  • טוהר הנשק רוח צה ל
  • אתיקה
  • ערכי צהל